Městský úřad se přizpůsobuje krizovým opatřením, omezuje úřední hodiny

Na základě mimořádných vládních opatření jsou od pondělí 12. října 2020 až do odvolání upraveny úřední hodiny Městského úřadu Mníšek pod Brdy takto:

Nové úřední hodiny vč. podatelny a pokladny:

Pondělí: 12:30 – 17:30
Středa:     7:30 – 11:30

Zdroj: zpravyzmnisku.cz

Vláda s účinností ode dne 12. října 2020 od 00:00 hodin do dne 25. října 2020 do 23:59 hodin ukládá orgánům veřejné moci a správním orgánům (dále jen „orgán“), aby v rámci svých pracovišť zavedly opatření spočívající v:

  1. omezení osobního kontaktu zaměstnanců s veřejností na nezbytně nutnou úroveň; omezení kontaktů se provede zejména takto:
    a) upřednostňováním písemného, elektronického či telefonického kontaktu,
    b) příjmem veškerých dokumentů pouze prostřednictvím pracoviště podatelny; vždy, kdy je to možné, se upřednostní elektronická komunikace,
    c) dochází-li ke kontaktům se zaměstnanci jiných orgánů a institucí, přijetím opatření omezujících přímý kontakt; jednání se provádí za zvýšených hygienických opatření,
    d) výše uvedená opatření se přiměřeně použijí i pro vnitřní styk zaměstnanců v rámci orgánu.
  2. omezení rozsahu úředních hodin orgánů na dva dny v týdnu v rozsahu pěti hodin v daném dni, a to v čase dostupném pro veřejnost

Zdroj: zpravyzmnisku.cz, Vláda ČR

Mgr. Eduard Navara

Příspěvek byl publikován v rubrice Blog, Korona-virus. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *